Zobrazit ve vyhledávání navigaci

Navigace

Vyhledávání

Co všechno Vám osobní trénink přinese

Co všechno dostanete koupí a využitím osobních tréninků, čeho všeho se dá cvičením dosáhnout (jakých cílů a jakých zdravotních zlepšení) a pro koho je cvičení a osobní trénink vhodný...

Co všechno dostanete koupí a využitím osobních tréninků:

  • Výsledky, které chcete a na kterých se domluvíte, že jsou reálné (dosáhnete je nerychlejší a nejbezpečnější cestou)
  • Vedení profesionálem v oboru (stále se vzdělávající trenér používá ty nejmodernější metody)
  • Rady, které Vás povedou k Vašemu vysněnému cíli (komplexní, ohledně správného a zdravého životního stylu)
  • Optimální využití času při cvičení (žádné zdržování při čekání na stroj – trenér ho nahradí co možná nejpodobnějším cvikem)
  • Zvýšenou motivaci osobou, která Vám věří a chce pro Vás to nejlepší (trenér Vás bude stále motivovat, protože chce Vaše výsledky)
  • Minimální riziko zranění – nižší riziko „vypadnutí“ z tréninku (pokud se při tréninku zraníte, to, čeho jste zatím dosáhli, rychle ztratíte)
  • Dohled nad Vaším zdravotním stavem
  • Dohled nad Vaším postavením těla
  • Dohled nad Vaší fyzickou kondicí

Čeho všeho se dá cvičením dosáhnout:

  • Napětí svalových vláken a zpevnění svalů
  • Aktivace pánevního dna
  • Zlepšení držení těla a odstranění bolestí kloubů a svalů, pánve a páteře
  • Zvětšení myofibryl a svalů
  • Zvětšení síly
  • Správné zakřivení páteře
  • Zlepšení mezisvalové koordinace
  • Zlepšení nitrosvalové koordinace
  • Posílení (zpevnění) kloubních pouzder a vazů
  • Schopnost mozku a nervů rychleji aktivovat sval
  • Zvýšení bazálního i pracovního metabolismu – větší energetický výdej
  • Psychické uvolnění
  • Zlepšení pohybových dovedností
  • Zlepšení sebedůvěry
  • Zhubnutí 
  • Srdce - rozšíření komor, zvýšení srdečního objemu, snížení klidové srdeční frekvence, ekonomičtější práce srdce 
  • Krevní oběh - zlepšení prokrvení kosterního svalstva, snížení cévního periferního odporu, zlepšení návratu krve
  • Krev - zmnožení krevní plazmy, zlepšení přenosu kyslíku ke svalům, snížení tuků v krvi, pokles hladiny cholesterolu 
  • Hormonální produkce (endorfin - zvyšuje imunitu, snižuje krevní tlak, zlepšuje psychický stav) 
  • Zvýšení pracovní kapacity organizmu při srovnatelné srdeční frekvenci
  • Ekonomičtější dýchání – prohloubení dechu, zlepšená pohyblivost bránice
  • Vyšší kapacita plic – větší dechový objem, schopnost předání více kyslíku do krve
  • Vyšší aerobní výkon, aerobní kapacita
  • Zlepšení tolerance laktátu

Pro koho je cvičení a osobní trénink vhodný:

  • Profesionální sportovci
  • Amatérští sportovci
  • Rekreační sportovci
  • Mládež
  • Lidé středního věku
  • Senioři
  • Těhotné ženy
  • Lidé s vyhřezlou ploténkou
  • Lidé potřebující fyzickou rekonvalescenci
  • Lidé s vadami páteře
  • Lidé, kteří nesportují
  • Nemocní lidé (cukrovka, osteoporóza, vysoký krevní tlak, obezita,…)